Veelgestelde vragen
Ik woon in België. Kan ik dan ook bij Telefoonwereld bestellen?
Ook als je in België woont kun je bij Telefoonwereld bestellen. Op het moment dat je bij ons bestelt gelden dezelfde regels als je vanuit Nederland bestelt. Dus geen verzendkosten en voor 23:59 besteld, is morgen in huis.
Betaal ik verzendkosten bij Telefoonwereld?
Je betaalt bij Telefoonwereld, zowel in Nederland als België nooit verzendkosten.
Wat is de levertijd?
Op het moment dat je bij ons voor 23:59 besteld heb je je pakketje de volgende dag in huis, behalve op zondag. Let wel op of we jouw product op voorraad hebben.
Zijn alle telefoons van Telefoonwereld nieuw?
Alle telefoons, accessoires en tablets zijn helemaal gloednieuw en zitten nog in de verpakking. Je vind in ons assortiment geen tweedehands of refurbished producten.
Hoe komt dat jullie prijzen scherper zijn dan andere webshops?
Door tactisch slim in te kopen houden wij onze prijzen laag waardoor onze klanten kunnen genieten van de laatste generaties smartphones voor een voordelige prijs.
Hoe kan ik betalen bij Telefoonwereld?
Onze Nederlandse klanten kunnen met iDEAL betalen. Kom je uit België en zit je bij één van de volgende banken: Dexia, Fortis, ING, FINTRO, KBC, CBC, AXA bank en VDK Spaarbank. Dan betaal je bij ons met MisterCash of met Bancontact. Wil je graag meer informatie? Bekijk dan onze betaalmethoden pagina.
Kan ik mijn bestelde product nog retourneren?
Je krijgt bij ons, nadat je pakketje binnen is, 14 dagen de tijd om je bestelling te retourneren. Bekijk onze retourneren pagina voor meer informatie.
Inkopen in Europa. Wat betekent dat nou eigenlijk?
Het toestel wat je besteld is een compleet nieuw toestel met toebehoren en je ontvangt van ons geen tweedehands toestel of refurbished toestel. Het enigste verschil met een Nederlandse telefoon is dat ze van origine niet Nederland zijn, maar op het moment dat je de telefoon voor het eerste aanzet is één van de vragen om de taal in te stellen. Als je dan kiest voor Nederlands wordt de gehele telefoon Nederland en kun je zoals je gewend bent Whatsappen, op Facebook en op het internet. Bij je nieuwe telefoon ontvang je ook geen documentatie in het Nederlands. Wil je die wel graag? Typ dan in Google in 'documentatie' en de telefoon die je hebt besteld. Je kunt hem dan zo in het Nederlands downloaden.
Om onze prijzen laag te houden komen onze Telefoons niet uit Nederland. Dus acties van telefoonfabrikanten zijn niet geldig bij Telefoonwereld.
Zit ik aan een abonnement vast als ik bij Telefoonwereld bestel?
Al onze telefoons zijn sim Lock vrij en dat betekent dat je niet vastzit aan een abonnement bij ons.
Kan ik door Telefoonwereld op de hoogte blijven van de laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van smartphones?
Telefoonwereld is altijd op zoek naar de nieuwste smartphones en de nieuwste apps. Daarom bespreken wij op Facebook en Instagram wat er allemaal gebeurd op het gebied van smartphones. Je vind op onze social media kanalen gave winacties, de laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van smartphones en mooie aanbiedingen. Verder hebben wij ook een actieve blogpagina waarin we je bij praten over nieuwe ontwikkelingen op het gebied van telefoons.
Heb je een vraag of ervaar je een probleem met je nieuwe toestel? Dan kun je ons altijd mailen of bellen. Wij staan je graag te woord en wij doen ons uiterste best om te helpen waar nodig.
Staat jouw vraag er niet tussen en wil je graag contact ons? Ga dan naar onze contactpagina.