Klachten afhandeling

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht heeft over de dienstverlening zoals je die ervaren hebt. Wij vragen je daarom vriendelijk om je klacht aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact gaan dan de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens: 

T: 010 26 88 1 88
M: info@telefoonwereld.nl

Wij zijn telefonisch bereikbaar op de volgende tijden: 

  • Webshop bereikbaar:
  • Maandag 10:00 - 19:00
    Dinsdag 10:00 - 19:00
    Woensdag 10:00 - 19:00
    Donderdag 10:00 - 19:00
    Vrijdag 10:00 - 19:00
    Zaterdag 12:00 - 17:00
    Zondag gesloten

Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging.

Wij beantwoorden je klacht binnen 14 dagen na ontvangst, mocht het meer tijd nodig hebben, dan stellen wij je hiervan op de hoogte.